× تغییر رنگ زمینه



تغییر اندازه فونت
آ+ آ-

تغییر نوع فونت
فونت Tahoma فونت B Nazanin تغییر رنگ فونت


پیش فرض

اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻫﺎي ﺷﺮﮐﺖ ملی مهندسی و ساختمان نفت ايران

                                                      
اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻫﺎي ﺷﺮﮐﺖ ملی مهندسی و ساختمان نفت ايران در ﺣﻮزه دوﻟﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ
 
 
ﺣﻮزه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و راﻫﺒﺮي:
 
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -1 ﺑﺮرﺳﯽ و ﺑﻬﺒﻮد ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ و ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ درون ﺷﺮﮐﺖ، ارﺗﻘﺎي ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﺑﻬﺮه وري، ﺑﻬﺒﻮد ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ و ارﺗﺒﺎﻃﺎت داﺧﻠﯽ و ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺮ ﻣﻮارد زﯾﺮ:
 
•	ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪي ﺷﺮﮐﺖ و اوﻟﻮﯾﺖﺑﻨﺪي آﻧﻬﺎ ﺑﺮاي ﺑﻬﺒﻮد
•	اﺳﺘﻘﺮار روﯾﮑﺮدﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ Sigma Six ﯾﺎSigma Six Lean
•	ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻫﻤﮑﺎري و ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺑﯿﻦ واﺣﺪﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﺮﮐﺖ
•	اﯾﺠﺎد ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﻬﺒﻮد ﻣﺴﺘﻤﺮ
  
ﺧﺪﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ ملی مهندسی و ساختمان نفت ايران ﺑﻪ ﺷﻬﺮوﻧﺪان، ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎ و ﺳﺎﯾﺮ دﺳﺘﮕﺎه

اﺳﺘﺮاﺗﮋي -2 ارﺗﻘﺎي ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﺑﻬﺮه وري ﻫﺎي اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺎ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺮ ﻣﻮارد زﯾﺮ:
•	ﻃﺮاﺣﯽ و ﭘﯿﺎدهﺳﺎزي ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺟﺪﯾﺪ و ﻧﻮآوراﻧﻪ
•	ﺗﺴﻬﯿﻞ دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﺮاي ﺷﻬﺮوﻧﺪان و ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎ
•	ارﺗﻘﺎي ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﮐﺎراﯾﯽ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﻮﺟﻮد در ﺷﺮﮐﺖ
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -3 اﺳﺘﻘﺮار ﭼﺎرﭼﻮب ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت وارﺗﺒﺎﻃﺎت (ITIL)
 
ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ، آﻣﻮزش و ﻓﺮﻫﻨﮕﺴﺎزي:

 اﺳﺘﺮاﺗﮋي-4 ﺗﻘﻮﯾﺖ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه دوﻟﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ و اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﻄﺢ آﮔﺎﻫﯽ و داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻓﻨﯽ، ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺰاري دوره ﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ
اﺳﺘﺮاﺗﮋي-5 اﯾﺠﺎد ﯾﮏ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﯾﺎدﮔﯿﺮي و ﻧﻮآوري در ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آﻣﻮزشﻫﺎﯾﯽ در زﻣﯿﻨﻪ ﻫﻤﮑﺎري و ﺗﯿﻢﺑﻨﺪي، رﺷﺪ ﺣﺮﻓﻪاي و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزي ﮐﺎرﮐﻨﺎن و اراﺋﻪ ﭘﺎداش و  اﻧﮕﯿﺰهﺑﺨﺸﯽ
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -6 اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺸﺎوران و ﭘﯿﻤﺎﻧﮑﺎران ﻣﺠﺮب و داراي رﺗﺒﻪ در ﺣﻮزه ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و تخصص ICT سازمان
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -7 ﺷﻔﺎﻓﯿﺖ و ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ اﻃﻼعرﺳﺎﻧﯽ و آﮔﺎهﺳﺎزي ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ذﯾﻨﻔﻌﺎن ﺑﯿﺮوﻧﯽ در ﺧﺼﻮص ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات،ﻧﺤﻮه ﺗﻌﺎﻣﻼت، ﻧﺤﻮه اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت و اﯾﺠﺎد ﺳﺎزوﮐﺎرﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮاي درﯾﺎﻓﺖ ﺑﺎزﺧﻮرد از ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ذﯾﻨﻔﻌﺎن ﺑﯿﺮوﻧﯽ 
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -8 ﺗﺪوﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آﮔﺎهﺳﺎزي و ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﺟﻬﺖ اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﺎزﻣﺎن
 
ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎي ﮐﺎرﺑﺮدي و ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ:

 اﺳﺘﺮاﺗﮋي -9 ﻣﮑﺎﻧﯿﺰه ﻧﻤﻮدن و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪﺳﺎزي ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -10 ﺑﻬﺒﻮد و ﺑﻬﯿﻨﻪﺳﺎزي ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي ﻣﻮﺟﻮد در راﺳﺘﺎي ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪﺳﺎزي اﻃﻼﻋﺎت و ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎ، اﺳﺘﺎﻧﺪاردﺳﺎزي روشﻫﺎ و ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎ، اﯾﺠﺎد ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎي ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﺑﺮي و اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻨﺎوريﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ و اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎ
 اﺳﺘﺮاﺗﮋي -11 ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻧﻮآوري ﺧﺪﻣﺎت و ﺳﺮوﯾﺲﻫﺎ و ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ و ﻋﺎدﻻﻧﻪ آﻧﻬﺎ در ﺳﻄﺢ ﮐﺸﻮر ﺑﺮاي ﺗﻤﺎﻣﯽ ذﯾﻨﻔﻌﺎن
 اﺳﺘﺮاﺗﮋي-12 ارﺗﻘﺎء ﻣﺴﺘﻤﺮ ﻓﻨﯽ و ﮐﯿﻔﯽ ﭘﺮﺗﺎل ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﭘﻨﺠﺮه ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ و ارزﯾﺎﺑﯽ و ﭘﺎﯾﺶ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺷﺮﮐﺖ


  زﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻓﻨﯽ:

 اﺳﺘﺮاﺗﮋي -13 اﯾﺠﺎد، ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﻧﮕﻬﺪاري ﺷﺒﮑﻪﻫﺎي اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ و ﻣﺮﮐﺰ داده
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -14 اﺗﺼﺎل ﺑﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻠﯽ اﻃﻼﻋﺎت و ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﮐﻠﯿﻪ وب ﺳﺮوﯾﺴﻬﺎي ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز در ﺑﺴﺘﺮ GSB و PGSB در راﺳﺘﺎي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽﻧﻤﻮدن ﮐﻠﯿﻪ ﺗﻌﺎﻣﻼت و اﺳﺘﻌﻼﻣﺎت ﺑﯿﻦ دﺳﺘﮕﺎﻫﯽ
 اﺳﺘﺮاﺗﮋي -15 ارﺗﻘﺎء دﺳﺘﺮس ﭘﺬﯾﺮي ﭘﺮﺗﺎل ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺷﺮﮐﺖ)ﺑﯿﺶ از 99 درﺻﺪ(
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -16 ﺗﺪوﯾﻦ و ﭘﯿﺎدهﺳﺎزي ﭼﺎرﭼﻮب و اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﻄﻠﻮب ﺟﻬﺖ ﺗﺎﻣﯿﻦ، ﺗﺠﻬﯿﺰ، ﺗﺨﺼﯿﺺ و ارﺗﻘﺎء ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻫﺎ ﺑﺮاي ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﺎرﺑﺮي و ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮي روشﻫﺎي ﺗﺨﺼﯿﺺ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻧﻮﯾﻦ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ PC ﻫﺎ و ﺳﺨﺖ اﻓﺰارﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -17 راه اﻧﺪازي و اﺟﺮاي ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺟﺎﻣﻊ اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎي اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎي ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ و ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ ﮐﺸﻮر
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -18 ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﻄﻠﻮب اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺪاوم ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺣﯿﺎﺗﯽ ﺳﺎزﻣﺎن و آﻣﺎدﮔﯽ در ﺟﻬﺖ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺣﻮادث اﻣﻨﯿﺖ اﻃﻼﻋﺎت و رﻋﺎﯾﺖ اﺻﻮل ﭘﺪاﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ در ﺣﻮزه ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -19 اﺳﺘﻔﺎده ﺑﻬﯿﻨﻪ از ﺗﺠﻬﯿﺰات و ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺑﻮﻣﯽ ﮐﺸﻮر
اﺳﺘﺮاﺗﮋي -20 اﻋﻤﺎل ﺳﯿﺎﺳﺖﻫﺎي ﺑﺮونﺳﭙﺎري ﺟﻬﺖ ﺗﺎﻣﯿﻦ، ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺷﺒﮑﻪ، ﺳﺨﺖاﻓﺰار و ﻧﺮم اﻓﺰار و ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ