× تغییر رنگ زمینه



تغییر اندازه فونت
آ+ آ-

تغییر نوع فونت
فونت Tahoma فونت B Nazanin تغییر رنگ فونت


پیش فرض
مشاهده خبر
برگزاری نشست تخصصی درس آموخته‌های طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، نشست تخصصی آموزشی درس آموخته‌های طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با هدف به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات ارزشمند در حوزه‌های مدیریت دامنه کار (Scope Management)، مدیریت هزینه (Cost Management)، مدیریت زمان‌بندی (Schedule Management) و مدیریت ریسک (Risk Management) برگزار شد.

این نشست که به درخواست مدیریت توسعه منابع انسانی پالایش و پخش و دستور مدیریت عالی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و با هماهنگی مجری محترم طرح آبادان و واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی روز دوشنبه مورخ ۹ مهرماه سال ۱۴۰۳ با حضور ۵۵ نفر از متخصصان ستاد، شرکت‌های فرعی و پالایشی در سالن شهید نواب صفوی ساختمان غدیر برگزار شد.

مهندس مجید عالیخانی، رئیس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان و مهندس مرتضی گودرزی، سرپرست بخش مهندسی مکانیک طرح مذکور، به عنوان سخنرانان اصلی، آخرین یافته‌ها و تجربیات خود را در این حوزه‌ها با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند.

شایان ذکر است این دوره با مدیریت آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی پالایش و پخش برگزار گردید و فایل‌های ارائه سخنرانان و فیلم برنامه در کتابخانه الکترونیکی سامانه آموزش (جام) قرار گرفت.

گفتنی است که این رویداد در راستای سیاست‌های شرکت مبنی بر ارتقاء سطح دانش فنی کارکنان و بهبود مستمر فرآیندها برگزار شده است. پیش از این نیز در سال ۱۴۰۲، جلسات آموزشی دیگری با موضوع درس آموخته‌ها با هماهنگی مدیریت امور طراحی و مهندسی برگزار شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به درس آموخته‌های بخش فرایند طرح آبادان (در دو جلسه مجزا با حضور دکتر شاعری و دکتر خادم الحسینی)، درس آموخته نکات کاربردی در طراحی برق (با حضور دکتر عبدی سیاب) و درس آموخته واحد طراحی مواد خوردگی و حفاظت فنی (با حضور دکتر عرب‌زاده) اشاره کرد .

شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با برگزاری چنین نشست‌هایی، گامی مهم در جهت توسعه دانش فنی و ارتقاء بهره‌وری و انتقال تجربیات به همکاران  برداشته است.

تاریخ خبر : 1403/07/15
منبع خبر : روابط عمومی
تاریخ آخرین به روزرسانی صفحه : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸