× تغییر رنگ زمینه



تغییر اندازه فونت
آ+ آ-

تغییر نوع فونت
فونت Tahoma فونت B Nazanin تغییر رنگ فونت


پیش فرض
مشاهده خبر
با حضور پیمانکاران و مشاوران صنعت نفت برگزار می شود:

سمینار و کارگاه آموزشی نقش آفرینی هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، سمینار و کارگاه آموزشی " نقش آفرینی هوش مصنوعی در مدیریت پروژه" با همکاری پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (APEC) روز سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱4 در سالن همایش شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران برگزار می‌شود.

این همایش با هدف بررسی نقش هوش مصنوعی در مدیریت پروژه‌های صنعت نفت و هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و پیمانکاران و مشاوران منتخب صنعت نفت برگزار خواهد شد.

این همایش با حضور متخصصان و کارشناسان برجسته حوزه نفت و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد و فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین دستاوردهای این حوزه و تبادل نظر با متخصصان این حوزه خواهد بود.

پیش از این، نخستین سمینار و کارگاه آموزشی با موضوع «جایگاه هوش مصنوعی در طراحی و مهندسی صنایع پایین دستی نفت» در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار شده بود.

برگزاری این رویدادها به صورت متوالی، نشان از اهمیت روزافزون هوش مصنوعی در صنعت نفت دارد و فرصتی را برای پژوهشگران، مهندسان و فعالان این حوزه فراهم می‌کند تا با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند و دانش خود را به‌روز کنند.

همایش اصلی که همایش مهندسی با رویکرد هوش مصنوعی، فناوری و توسعه دانش‌بنیان در صنایع پایین‌دستی نفت است در تاریخ پنجم تا هفتم اسفند ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در همایش اصلی، می‌توانید به وب‌سایت همایش به آدرس www.eng-cnf.ir مراجعه کنید.

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، صنعت نفت، مدیریت پروژه، همایش، فناوری، دانش‌بنیان، APEC

#هوش_مصنوعی #صنعت_نفت #مدیریت_پروژه #همایش #فناوری #دانش_بنیان #APEC

تاریخ خبر : 1403/07/25
منبع خبر : روابط عمومی
تاریخ آخرین به روزرسانی صفحه : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸